...صیام عشق...

سروده های من و سایرین

...صیام عشق...

سروده های من و سایرین

یا نور المُستوحِشین فی ظُلَم ... ما را دریاب


  غزلی از علیرضا قزوه ی عزیز تقدیم به تمام عاشقان آقا امام رضا(ع)  


برگشته ام امشب به خود از راه نشابور

شیرین دلکم یک دو دهن شوربخوان،شور


ای سوره ی اعراف من ای قبله ی هشتم

در ظلمت من پنجره ای باز کن از نور


ای طوس تو میقات همه چلّه نشینان

آبی تری از نور،درخشان تری از طور


از شهر سناباد برایم کفن آرید

امید که با نام تو سر بر کنم از گور


در حادثه موسای به هوش آمده ماییم

سبحانک یا نور تر از نور تر از نور!


نظرات 2 + ارسال نظر
رزاس چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 http://rozas7.blogsky.com

بسیار زیبا...

نوای کربلا جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:41 http://moharam89.blogsky.com/

وسلام نام خداست .....
اسلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)
دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید .
از شما برای بازدید از وبلاگم دعوت میکنم .
التماس دعای ظهور
یا علی

سلام
حتما، در اسرع وقت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد