...صیام عشق...

سروده های من و سایرین

...صیام عشق...

سروده های من و سایرین

صیام عشق



من معتکف صیام عشقت شده ام 

فصلی ز کتاب سرنوشتت شده ام 

 

عمریست مقیــم دوزخ هجــرانــم 

ناخواستــه وارد بهشتت شــده ام 



 

  آمل


25 رمضان الکریم۱۳۸۹



نظرات 2 + ارسال نظر
م.زارع جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:27 http://mohammadzare.blogsky.com

سلام
با توجه به ارتباط موضوعی وبمون مایل به تبادل لینک هستید؟

صهبانا (سعید پونکی ) جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:42 http://sahbana.blogsky.com

سلام دوست عزیز
از آشنایی با شما خوشحال و شاکرم .
از اشعار زیبای شما لذت بردم
انشاءالله چشمه ی الهام شعر شما جوشانتر و گواراتر باد ...

برایتان ایامی خوش توام با رستگاری آرزومندم
بدون چشمداشت به اقدام متقابل شما وبلاگ خوبتان را لینک کردم .

من همان بیراهه ای هستم که روزی راه بود
حفره ای بی روح و خاموشم که روزی چاه بود
یک نفس خالی ز شور عشق گشتم همچو باد
راز یک سوز شرر بارم که روزی آه بود

صهبانا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد