...صیام عشق...

سروده های من و سایرین

...صیام عشق...

سروده های من و سایرین

جادو / رباعی


این مرغ،عجب به کوی تو خو کـرده


پـروانــه صفت به سوی تو رو کـرده


بورانِ دل و سردیِ دستــانــم را


آن شرجیِ چشمان تو جادو کرده...


نظرات 2 + ارسال نظر
کاوه جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:19 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

قرارمان باشد فصل انگور
شراب که شدم بیا
تو جام بیاور
من جان...!

اکابری یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 http://akaberi.mihanblog.com

سلام آقای محمدسعید شیخ عزیز

امیدوارم حالتون خوب باشه
ممنون که بهم سر زدید

حقیقتش صبح ها سر کار هستم و بعد از ظهرها م که میام خونه باید به تعدادی از شاعران که ازم کمک میخوان برسم و تعداد دوستایی که لینکشون توی وبلاگم هست هم چند برابر شده برا همین فرصت اینکه به وبلاگها سر بزنم ندارم
دوستان هر کدوم که پست جدیدی میزنن منو هم خبر میکنن
مدتی هم نتم قطع بود و ...
لینکهای وبلاگم هم بهم ریخته گاهی بعضی دوستانم نمیدونم واسه چی لینکهاشون حذف میشه....شما یک نگاه کنید ببینید لینک وبلاگتون هنوز توی لیست دوستانم سهت یا نه چون پسورد وبلاگمو چند نفر دیگه هم دارند و امکان داره اونها اتفاقی پاکش کرده باشن


شعرتون ر و خوندم

خوب بود ولی باید از این بهتر بنویسی
کمی سخت گیرتر باش و بیشتر دقت کن


تولد امام رضا ع رو هم تبریک میگم

سلام و متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد